Termin i koszty wysyłki.
Jak zmienić adres dostawy?
Jakie korzyści daje mi zarejestrowanie się na sklepie Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl?
Jak założyć konto na Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl?
Zapomniałam swoich danych do logowania... co zrobić?
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Czy muszę być zarejestrowanym na sklepie, aby złożyć zamówienie?
W jaki sposób sprawdzić status zamówienia?
W jaki sposób mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie?
Jakie sposoby płatności są dostępne?
Czy ceny podane na stronie są cenami brutto?
Dokonując zakupu w sklepie www.wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl, masz do wyboru sposoby płatności za zamówienie:
Przesyłki pobraniowe wysyłane są w ciągu 1-4 dni od momentu złożenia zamówienia, przesyłki po wpłacie na konto wysyłamy w czasie 24H od zaksięgowania wpłaty.
Warunkiem tak szybkiej wysyłki produktów jest oczywiście ich dostępność, dlatego składając zamówienie, prosimy zwrócić uwagę na informację o ilości dostępnych sztuk i ewentualnym terminie oczekiwania.
O każdym opóźnieniu realizacji zamówienia, poinformujemy Cię osobiście!!!
Koszty przesyłki wyszczególnione są poniżej:
FORMA DOSTAWY | FORMA PŁATNOŚCI | WARTOŚĆ ZAKUPÓW | KOSZTY PRZESYŁKI |
Poczta Polska | Przelew - przedpłata na konto | do 350 zł powyżej 350 zł |
11,90 zł 0 zł |
Poczta Polska | PayU | do 350 zł powyżej 350 zł |
11,90 zł 0 zł |
Poczta Polska | Płatność przy odbiorze | do 600 zł powyżej 600 zł |
15,90 zł 0 zł |
Kurier | Przelew - przedpłata na konto | do 350 zł powyżej 350 zł |
12,90 zł 0 zł |
Kurier | PayU | do 350 zł powyżej 350 zł |
12,90 zł 0 zł |
Kurier | Płatność przy odbiorze | do 600 zł powyżej 600 zł |
16,90 zł 0 zł |
z wyjątkiem mebli fryzjerskich w przypadku, których wysyłka uzależniona jest od wagi produktu i podawana w koszyku przy finalizacji zamówienia. Ważne: w zamówieniu proszę podać aktualny numer telefonu!
Jeśli od 8.00 do 17.00 są państwo w pracy, paczka może być dostarczona do firmy, w której Państwo pracują. Wtedy proszę podać dokładny adres, nazwe firmy oraz numer lokalu.
Firmy GLS dostarcza paczkę dwa razy, później paczkę można odebrać w siedzibie firmy GLS przez kolejne 10 dni.
Kurier GLS najczęściej kontaktuje się z klientem, ale nie jest to obowiązek, dlatego jeśli wiedzą Państwo, że w powyższych godzinach nie są Państwa osiągalni pod podanym adresem dostawy bardzo proszę o kontakt z nami. Podamy Państwu numer przesyłki i numer pod którym uzyskają Państwo numer kuriera, który będzie dostarczał paczkę.
Zarejestrowani klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą dokonać zmiany adresu po zalogowaniu w ustawieniach konta. Klienci, którzy dokonują jednorazowego zakupu mogą podczas składania zamówienia wpisać inne dane adresowe zaznaczając pole "Inne dane adresowe". Pojawią się wtedy dodatkowe pola do wypełnienia. Gdy zamówienie zostało już złożone, a adres do wysyłki nagle się zmienił, zadzwoń do nas lub napisz e-maila. Zmienimy adres dostawy. Uwaga! Zmiana adresu wysyłki zamówienia możliwa jest tylko do momentu nadania przez nas paczki!
Korzyści posiadania konta na Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl:
Wejdź na stronę, która znajduje w prawej górnej części strony Rejestracja | Logowanie. Po przejściu na tą stronę kliknij "Zarejestruj się" i wypełnij formularz. Po wypełnieniu tych pół kliknij "Zarejestruj" i przejdź na swoją skrzynkę e-mailową aby potwierdzić chęć zarejestrowania się. Od tego momentu będziesz już pełnoprawnym Klientem sklepu. Istnieje również możliwość założenia konta podczas składania zamówienia.
Wpisz swojego e-maila i hasło, jeżeli hasło jest nieprawidłowe to wyświetli się opcja"Przypomnij hasło". Nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Instrukcje składania zamówienia możesz zobaczyć
Instrukcje składania zamówienia mebli fryzjerskich możesz zobaczyć
Nie, wystarczy jednorazowo podać adres do wysyłki. WAŻNE!!! jako Klient niezarejestrowany nie możesz podglądać realizacji swoich zamówień oraz historii zamówień.
Posiadając konto w sklepie Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl, zaloguj się i sprawdź status zamówienia.
Jeśli nie posiadasz konta na sklepie, sprawdź swoją skrzynkę e-mailową.
Możesz również zadzwonić do nas lub napisać e-mail.
Jeżeli towar nie został wysłany, możesz anulować oraz modyfikać zamówienie telefonicznie, e-mailowo, bądź logując się na sklepie.
1. Płatność przelewem bezpośrednio na nasze konto:
PKO BP 41 1020 2036 0000 0302 0106 7578
Fryzomania spółka z o.o.
2. Płatność przelewem on-line za pośrednictwem serwisu Payu.pl. Jest to szybki przelew on-line z Twojego banku dokonywany za pośrednictwem serwisu Payu.pl. Banki obsługiwane przez Payu.pl : Alior, BGŻ, BOś, BHP, BZ WBK, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Euro Bank, FM Bank, Fortis BNP Paribas Bank, GetIn Bank, HSBC Bank Polska, ING Bank, Invest Bank, Inteligo, KredytBank, Lukas Bank, Mbank, MeritumBank, Milenium, Multi Bank, Nordea, Pekao S.A., PKO BP, Pocztowy, Polbank, Raiffeisen Bank, SGB, Volkswagen Bank.
3. Płatność za pobraniem: opłaty za zamówione towary dokonujesz w momencie doręczenia paczki przez Kuriera bądź listonosza. Dokładna kwota pobrania podana jest na paczce.
Ceny podane na sklepie są cenami BRUTTO. Zawierają zatem podatek VAT.